Vanaf 11 mei gaan we weer open en mogen we onder voorwaarden weer behandelingen uitvoeren! Daar zijn wij ontzettend blij mee.

We gaan werken conform het COVID-19 hygiëneprotocol voor schoonheidsspecialisten!

De afspraken volgens het COVID­19 Hygiëne protocol schoonheidsspecialisten zijn verplicht voor alle ondernemingen in de Schoonheidsbranche.  Dit Protocol is opgesteld in overleg met het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat door branchvereniging ANBOS.

Wij willen je ervan verzekeren dat jouw en onze veiligheid de hoogste prioriteit heeft.

Het beleid dat we volgen is dat we alleen mensen in de salon toelaten waarvan we met een vrij grote zekerheid weten dat ze gezond zijn.

 

Wanneer jij op jouw afspraak verschijnt heb je kennis genomen en ga je akkoord met het COVID-19 salon protocol. Als je op al de volgende vragen NEE kunt beantwoorden ben je welkom bij ons in de salon;

Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten:

  • Neusverkoudheid;
  • Hoesten;
  • Benauwdheid;
  • Koorts (vanaf 38 graden Celsius).

Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?

Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je  korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?

Bent je in thuisisolatie omdat je direct contact heeft gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Mocht je een van deze vragen met een Ja beantwoorden zullen we de afspraak in overleg verzetten, ik mag je dan niet in de salon ontvangen. Het annuleren van je afspraak kan in dit geval kosteloos, ook kort van tevoren.

 

Voor elke behandeling en na elke behandeling worden alle oppervlaktes gedesinfecteerd, van deurklinken tot pin apparaat en van kapstok tot behandelstoel. Hierbij vergeten we natuurlijk onze handen niet, wij werken met handschoenen en mondkapjes ook al is dit niet verplicht door het er hij RIVM.

Na elke behandeling wordt de stoelhoes, de handdoeken en het deken vervangen. Deze worden op 90 °C gewassen en pas vanaf de volgende dag weer gebruikt.

 

Houd daarnaast rekening met het volgende:

  • Wij werken uitsluitend op afspraak;
  • Wij verzoeken je om op tijd te komen, kom je te vroeg blijf eventueel in de auto wachten;
  • Kom alleen naar de salon, heb je begeleiding nodig? Dan mag je, na toestemming van ons, maximaal één persoon meenemen;
  • We willen je vragen om je jas in de auto te laten en anders zoveel mogelijk bij je te houden en zelf mee te nemen naar de behandelruimte;
  • Desinfecteer of was je handen bij binnenkomst;
  • Wij zullen je ontvangen met een glimlach, maar je de hand niet schudden;
  • Het toilet is helaas buiten gebruik, zorg er dus voor dat je thuis naar het toilet bent geweest;
  • Wij serveren geen koffie of thee, helaas.

 

Wij hopen dat je begrip hebt voor wat wij allemaal van je vragen;  we zijn ons ervan bewust dat het mogelijk zelfs onsympathiek klinkt. We hebben echter maar één ding voor ogen, zowel jou als onze gezondheid.

ANBOS heeft voor haar leden een klachtenlijn voor consumenten; klachtenfunctionaris@anbos.nl.

Op deze manier kan ik met mijn klanten samen werken om onze gezondheid zo goed mogelijk te beschermen.

Mocht je vragen hebben hierover neem dan contact met mij op!

Heel graag tot ziens!

 

Blush Skin Institute

partner-logo01
medik8-wit
decaar-wit
beautyangel-wit-versie2